luni, 19 iulie 2010

8 luni.Eternitate.


So.. I guess she's gone.

Nu o putea privi in ochi.I-ar fi vazut tristetea, si probabil ca si a ei s-ar fi aratat.iar asta era ultimul lucru pe care il voia. Ele erau mereu fericite.Ele mereu faceau totul impreuna.Pentru opt luni jumate.. Nici una nu va mai face asta. Daca le parea rau?Da.Daca aveau sa-si duca dorul?Cu siguranta.

O lasase in urma.Nu voia se sa intoarca sa-i priveasca chipul.Voia sa ramana in ochii ei vesel,nu trist cu lacrimi in ochi.Nici nu voia sa se gandeasca ca nu va mai avea pe cine sa vada stand in pragul usii pentru atata timp.Cu cine va mai rade atat?Eu stiu raspunsul ei.Cu nimeni.

Mi-e dor de tine.Deja. Promit sa te intampin cu Tedi! Si promit ca o sa indeplinesc lista.

(btw, e 11 decembrie.)

Later edit: Atunci ne era frica.Dar eram impreuna.Acum inca mi-e frica.Dar e cu mine.Si sper sa nu ma lase..

2 comentarii:

Anonim spunea...

hei, sunt 8 saptamani nu 8 LUNI!:)) si mie mi-e dor de tine, si mai e doar o luna, doar 4 saptamani si o sa ne strangem in brate din nou, nu cu tristete cum am facut ultima data, ci cu bucurie. Si o revenim la programul nostru de facut prostii si de ras in continuu. Ok gata, ca incep sa plang.

Anonim spunea...

dar par a fi luni, nu saptamani. ..eternitate. mai e mult. miss you cat pt un milion de ani.