miercuri, 22 decembrie 2010

let me go

M-am hotarat sa incep un nou capitol.Fara dragoste,suferinta si legume.Asta-i tot ce cer.Voi manca jeleuri,acadele si multa ciocolata.Ma voi regasi in mare si voi dormi cat pentru toate noptile nedormite.Voi citi pe veranda "Ratiune si simtire" si-mi voi aminti fiecare secunda petrecuta cu tine.Nu voi regreta nimic.Voi zambi la fiecare incercare de-a ta de a ma saruta,de a ma lua de mana si voi rade satisfacator la fiecare muscatura pe care fata mea a primit-o de la tine.Voi fi fericita caci am riscat cu tine desi stiam ca podul pe care aveam sa-l construiesc nu ne va tine pe amandoi.Ma asez pe scaunul meu cel nou,iau stiloul in mana si astern pe hartie primul lucru care imi vine in minte.
"Calatorie spre necunoscut". Cred ca asta incepeam eu acum.O calatorie catre necunoscut si abia asteptam sa vad ce-mi pregateste.

Niciun comentariu: