luni, 10 octombrie 2011

Alfabet ; a-aberatie

Astazi iti scriu pe fuga.Nu mai sunt atenta la semnele de punctuatie,la nimic.Voi da frau nervilor mei si sentimentelor mele care sper sa te cuprinda asa cum m-au cuprins si pe mine,atunci,odata,candva,la blocul N dupa gangul X unde ne-am jucat,cautat si..gasit.de unde trebuia sa fug de tine,sa ma duc pe strada P. catre M1,sa transformam orasul in labirintul nostru,poate i-am fi dat si un nume atunci cand am fi gasit iesirea,dar nu stim unde e,habar nu avem,si nici ca am mai vrea sa aflam.Dar nu-i nimic,tu esti intr-un capat eu sunt in celalalt,dorul tipa si vrea sa-l auzi dar esti prea departe,undeva,esti ascuns,si as vrea sa stiu,sa te aud.tipa,tipa cat te tin plamanii am sa te aud si am sa fug catre tine,ma voi ghida dupa vocea ta si poate ca te voi gasi.poate.
mi-e somn si vreau sa dorm,sa ma intind pe iarba la soare ca atunci cum faceam cu tine si imi spuneai 'nu vreau sa ma duc acasa e cald si bine afara' si aveai dreptate era perfect, era vremea noastra,o vreme oarecare E cu marea de albastru deasupra noastra si stii doar cat iubim noi marea..Apoi cand ne-a chemat la ea am plecat eu prima,te-am lasat pe strada R si eu am plecat pe plaja M,si ce plaja fierbinte cu nisip stralucitor.. Voiam sa te sun,sa-ti invat numarul zero sapte .. si sa iti spun ca pe prosopul meu albastru mai am un loc si ca vreau sa ma iei pe sus cum numai tu faci si sa ma arunci in mare sa razi sa rad OF! ce frumos ar fi fost.. Am fi facut castele din nisip,si ne-am fi luat micul dejun in fuga o inghetata cu ciocolata caramel si menta am fi adunat scoici sa mi le pui in par si noaptea tarzie ar fi fost prietena noastra cea mai buna..
I-am fi cantat orice,despre P.U.,i-am fi spus poate de M1 sau Aviatorilor sau Lacul H. I-as fi cantat de toate,doar sa ma auda,sa fie geloasa pe povestea mea,caci e doar a mea si nu o impart cu nimeni,cu nimeeeeeeni,voiam sa strig 'respir iubireeeeeeeeeeeeeeeeeee!" si chiar asta faceam...
Maine voi cauta iesirea din labirint.. si daca am sa te gasesc atunci te voi strange tare tare tare in brate si iti voi spune cat de dor imi e de tine.. daca nu,e ultima data cand iti scriu,iti voi lasa pagini goale F pentru a putea respira TE ROG TE ROG rezista!!

Te rog adu-ti aminte de saritura L de zambetul Q de porecla S de mine de vara de bloc de liceul C.

Ma semnez A sau T sau S

Niciun comentariu: