luni, 25 mai 2009

Asa continua..


Atingerea blanda a razelor de soare a fost binevenita,dis-de-dimineata..
Florile aveau o culoare minunata, aprinsa.
Muzica imi rasuna exagerat de tare in urechi,gandul imi era departe, iar pasul imi era din ce in ce mai marunt.
Chiar daca imi doream sa ajung cat mai repede acasa, ma tragea ceva, ce nu ma lasa.
Multi se intreaba cand o sa aibe si ei propria lor poveste de dragoste, sa li se intample la fel ca in romane, pentru ca acolo sunt cele mai frumoase destine.
Uneori, ma intreb daca eu deja o am.
Dar nu`mi pot da niciodata raspunsul..
Albastrul imi ramane intiparit in minte.. privirea`mi straluceste de fiecare data cand ma gandesc la ei..
Dar, apoi ma trezesc la realitate si`mi dau seama ca`i doar un vis, ce nu devine niciodata realite.
Gandul ca nu e nimic adevarat, ma intristeaza..
Acum, realitatea mi se pare mai cruda..
"True love is like ghosts,which everybody talks about and few have seen."
[2]

Niciun comentariu: