duminică, 9 august 2009

26 noiembrie

Inca putin.Putin.Foarte putin.Si facem oficial un an.Un an de cand suntem asa de bune prietene.Nedespartite.Normal ar fi fost sa`mi pastrez cuvintele pentru atunci, pentru 26 noiembrie.Da,stiu.Si tu astepti, esti nerabdatoare asa cum sunt si eu.Abia astept sa ne vedem.Da, sa ne vedem.Ma intreb cum ar fi momentul ala.Nici nu am cuvinte.De fapt..Nu stiu cum va fi.Ma vei lua in brate?Sau doar vom sta fata in fata ca doua timide ce suntem sa ne spunem "ce bine`mi pare ca ne vedem!" ?
Sincer?Imi pare nespus de bine ca ne`am cunoscut, si ca suntem acum asa cum suntem.
Esti prietena mea, alinarea mea.Multumesc.
Te iubesc.Nu`ti face griji.Ne vom vedea intr`o zi.Promit.

Un comentariu:

Ioana spunea...

te iubesc!!!!!
normal ca te iau in brate!!
ce intrebare...:-w