vineri, 28 august 2009

Miracolele chiar au loc


Da. Stiati asta?Ele chiar exista.Unul dintre ele ar fi ca MJ a adunat sute, milioane de oameni laolalta chiar si dupa.. moartea sa.Dar, pentru noi.. el e doar plecat in Neverland, si nu ne`a spus cand se va intoarce.

Ne`am (ne`a) adunat pentru o cauza nobila chiar as putea sa spun.Ore de dans, de stat in picioare, de asteptat, de transpirat au fost singurele lucruri pe care le`am facut noi in ultimele doua zile.Si nu o sa ne plangem niciodata.Pentru ca am facut`o pentru Michael, asa cum si el a facut multe pentru noi.Si eu personal ii multumesc pentru asta.
Noi toti ii multumim.
El ne`a dat toata energia asta, impulsul pe care l`am avut a fost datorita lui.Pentru el ne`am daruit trup si suflet ore intregi.
Maine, vorba lui Judith ,:THIS IS IT!
Miracolele se intampla.Noi am avut parte de unul.Iti multumim Michael.

We love you more!

3 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Asa e, trebuie sa-i multumim lui michael pt ca ne-a adunat pe toti, si chiar s-a intamplat un miracol. In momentul in care incepe o melodie de-a lui toata lumea de aduna si incepe sa danseze, e ceva minunat, ceva care nu cred ca se va mai vedea vreodata
Multumim Michael!

Anne spunea...

Multumim Michael. RIP