vineri, 11 septembrie 2009

Eu cred!

nu vreau sa imbatranesc.vreau sa raman copil.
vreau ca muzica sa`mi pulseze prin vene pana tarziu .
sa ma las purtata de vant si sa ma duca intr`un loc necunoscut.
vreau sa stau la mare.
vreau sa adorm pe nisipul fierbinte ascultand sunetul valurilor lovindu`se de stanci.
vreau ca razele soarelui sa`mi mangaie chipul asa cum au facut`o prima data.
vreau sa am puterea de a crede chiar si atunci cand nu mai am in ce sa cred.
vreau ca zapada sa nu se mai topeasca niciodata..
vreau marea sa`si pastreze culoarea cristalina mereu.

vreau sa am propria mea lume, unde oamenii sa daruiasca iubire neconditionat.
sa`si spuna parerile fara a le fie teama ca vor fi luati peste picior.

un simplu "te iubesc" sa nu mai fie folosit anapoda. sa simti ca iubesti persoana aia, sa`i spui un "te iubesc" sincer, din inima, sa simta caldura care se emana din corpul tau.

Vrei sa simti ca traiesti, cum sangele iti pulseaza prin vene.nimeni nu asteapta ca tu sa o faci.tu doar..o faci!
risca.traieste.

Niciun comentariu: