vineri, 18 septembrie 2009

(ne)speranta

Cica azi a trecut pe la scoala.Le vedeam pe Y si D venind spre mine in fuga.
"Ce s`a intamplat?",le`am intrebat.
"A!!!!", mi`au spus intr`un suflet.
Inima mea batea din ce in ce mai tare.A venit!(..cica)
Mi`am aruncat ghiozdanul pe jos, nu`mi mai pasa de nimic si de nimeni.Am luat`o la fuga.De ce?Asta ma intreb si eu acum.Ce`mi trebuie mie atata bataie de cap?Nu spuneam ca acum e a8a si ca trebuie sa invat si sa nu mai dau nici o importanta baietilor?Ah, cat as vrea sa se termine chestia asta!Oricum, revenind la domnul A. Nu era.Nicaieri.
"Unde e?" ,le`am intrebat.
"Pai trecea pe langa scoala. Era in alb."
"Deci nu e..", mi`am spus incet.
Nu mai puteam respira.Inima nu`mi mai pulsa.Nu era.Din nou el disparea.Era din nou departe de mine. Sa continui sa sper?Mai are vreun rost?L-as intreba unde e, de ce fuge de..mine.
Daca as avea curaj.

P.S.:Domnul C (cel cu care practic nu mai am nimic) mi`a aruncat privirea mult asteptata.

"Cine e Mircea?",a intrebat domnul C.
"El nu stie cine e M..i..r..c..e..a." ..Atunci am amutit.

Niciun comentariu: