miercuri, 16 decembrie 2009

Nimic mai mult..

Stand pe scaun, asteptand un mesaj de la prietena mea Ioana si gandindu`ma la un subiect relativ interesant pentru blog, imi vine in minte intrebarea " oare oamenii mai cred in ceva?".
Stau de aproximativ.. 15 minute incercand sa caut un raspuns si cum ma asteptam, nu`l gasesc.de ce? poate pentru ca oamenii chiar nu mai cred in nimic. Sau doar cred ca intr`o buna zi, vor castiga la lotto, vor ajunge manelarii manelarilor, "barosani",vor avea cea mai tare masina care a existat vreodata si altele care se intampla chiar de pe acum!
sunt lucruri la care eu refuz sa ma gandesc.Si pe langa toate astea, multi nu fac nimic ca sa impiedice lucrul asta, si asta cu adevarat doare.
Oricum, revenind la raspuns, am rugat`o pe Ioana sa`mi dea ea raspunsul (daca ea are..).
Mi`a zis asa: "Da, trebuie ca oamenii sa creada in ceva pentru ca altfel am fi distrusi.dar, trebuie sa ai grija in cine crezi!"

Promit sa ma mai gandesc la raspuns, desi nu sunt prea sigura ca`l voi gasi asa de repede.
Voi ce credeti?

Niciun comentariu: