duminică, 13 decembrie 2009

Sunt un amalgam de sentimente. Ma simt fericita, implinita, proaspat sarbatorita, iubita, iertatoare, visatoare.. Sunt tot ceea ce vreau sa fiu, am alaturi de mine ceea ce niciodata nu m`am gandit c`o sa am, ma simt ca un fulg.
Alb, pur, care nu se topeste niciodata si care face viata oamenilor mai frumoasa.
Cred ca datorita faptului ca am implinit acum 2 zile 14 ani, vad tot altfel , intr`o alta culoare , ma simt sigura pe mine si asta am vrut mereu.La inceput, nu mi`am dorit sa fac 14, vroiam sa raman mica nu pentru a nu avea responsabilitati, dar viata atunci cand esti copil este diferita, e pura! Acum, cand cresti.. vezi o alta versiune a vietii, una de care ai fost mereu ferit/a.
Stiu ca unii abia asteapta sa creasca :"aa, pot sa intru in club.." mai stiu eu ce.
Fratilor, asta e viata pentru voi?! Permisiunea de a intra legal intr`un club unde`s toti cretinii si pitipoancele?
Pai, sincer.. Celor care gandesc asa eu le spun simplu :"condoleante" .
Viata nu e facuta pentru asa ceva. Este s`o traiesti la maxim, nu numai sa ascultati manele, sa va aratati "toalele" de firma (cica) , sa va dati la toti cocalarii etc.
Nu am inteles niciodata felu` asta de oameni, si sincer nici nu am de gand.

Eu, cat tine iarna, imi doresc sa fiu in continuare un fulg.
Va recomand si voua.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Imi place faza cu "cretinii si pitipoancele"!