miercuri, 2 iunie 2010

I wish...

Nutelasnutelasnutelasnutelas!!!!!!!!!!
Stii ce as vrea?Sa nu ma satur niciodata de prezenta ta, de privirea ta pe care mi-o arunci pe ascuns,de zambetul tau.
Spune-mi, spune-mi ce simti si am sa-ti spun si eu.Ti-e frica?Si mie!Gandindu-ma la Y, ti-as spune "hai sa ne fie frica impreuna".Mie nu mi-ar mai fi atunci.As fi cu tine,si toate gandurile mele ar ingheta.Ar ramane doar sentimentele pe care ti le port de 5 luni incoace.Dar tie?Ti-ar mai fi frica?Ti-ar fi frica de mine sau de sentimentele mele?Sau de ale tale?Stii cat as vrea sa-mi raspund singura la intrebarea asta?Cat as vrea sa-ti fie frica de sentimentele tale?Vreau sa-mi spui,spune-mi tot ce ai pe suflet.
Nu te iert.Pentru chestia de azi nu te iert.Ai uitat de mine,iar eu nu pot sa mi te scot din cap.De ce?De ce imi faci asta?Nu te iert.Am sperat sa vii, sa ma vezi pe mine!!! Eu am venit pentru tine, doar pentru tine.Nu mi-a pasat de altii, tu erai scopul meu mai ales pentru ca m-ai intrebat daca vin ca si cum chiar ti-ar fi pasat de mine! Stiu ca nu esti indiferent, stiu asta si stii si tu!
Tot ce sper e ...asta!:

You know you love me!

Niciun comentariu: