marți, 1 iunie 2010

Al meu pentru totdeauna

Te urasc.Te urasc.Te urasc.Te urasc.
Te urasc pentru ochii aia albastri care ma faceau sa tremur, sa ma scufund in ei ca intr-o mare adanca.Te urasc pentru ca inca mai fac asta.Vrei sa stii ce e amuzant?Ca nu te-am mai vazut de un an,si brusc..sentimentele revin.Inca ma mai gandesc la zilele in care vorbeam tot timpul, cand ma duceai acasa si radeai de fiecare chestie nebuneasca pe care o faceam.Aveai un ras melodios care ma facea sa ma topesc,apoi imi povesteai si tu ceva si radeam tot drumul.Oare cu tine au luat nastere crizele mele de ras?Oare cu tine au luat nastere sperantele mele?Oare cu tine a inceput totul? Raspunde-mi,te rog. Ajuta-ma sa aflu raspunsurile intrebarilor mele, fi acolo cu mine. 
Nu te-ai schimbat, ai ramas acelasi.Nu ne despart decat cativa metrii si poate visele noastre.Poate ca intr-o zi se vor intalni destinele noastre, dar eu cred ca destinul ti-l faci singur.Spune-mi ca gresesc, spune-mi ca mi-ai dus lipsa. Spune-mi ca intr-o zi te voi revedea.

Restul continua tu,eu nu mai am taria necesara...

Niciun comentariu: