sâmbătă, 6 iunie 2009

Lacrimile imi apar fara sa vreau in ochi. incerc sa le opresc. dar nu pot. prima lacrima imi curge gratioasa pe obrazul palid.Mi`o sterg repede, frica sa nu imi cada mai multe creste. Ma duc la baie, grabita. Ochii mei sunt rosii.Dau drumu la apa..rece.Ma spal pe fata grabita.Picioarele sunt moi.Am febra musculara.Nici nu mai pot sta in picioare. Nici macar 2 secunde.Durerea ma apasa din ce in ce mai tare.Tremur.Nu ma mai pot misca. Caut disperata un scaun sa ma asez, sa ma odihnesc.Sau de ce nu, ma trantesc la pamant.


Muzica imi rasuna destul de incet in urechi.
Simt nevoia sa scriu. Tot ce am pe suflet.
Mi`ar lua pagini.
Daca aici le pot numi asa.:)
Totusi, ma simt slabita, obosita, fara chef de viata.
Odihna este singurul lucru care ma intereseaza acum.

Niciun comentariu: