duminică, 7 iunie 2009



Sunt unele lucruri pe care nu le voi uita niciodata.Mi`au ramas intiparite in minte. E si greu sa le uit.Foarte greu.Unii spun ca odata cu trecerea timpului, uitam unele momente ale vietii.
Nu cred ca pot aproba in totalitate aceasta afirmatie.
Poate ca se intampla.. Dar odata cu trecerea timpului, cand imbatranim , ne ramolim, in cel mai rau caz ajungem la azil, se poate sa uitam. Chiar si cele mai frumoase momente ale vietii..
Si asta e trist. Foarte trist.
Pierdem din minte niste perioade ale vietii pe care multi dintre noi nu mai avem ocazia sa le traim.
Multi regretam ca nu ne`am trait viata, dar asta este un alt subiect,care dupa mine e deja comentat de muult timp, si multi au pareri diferite. E un lucru firesc.

Dar, simt ca unele lucruri, momente ale vietii sunt de neuitat.
Vocea, mirosul, privirea, atingerea nu o sa i le uit niciodata.
Nu o sa uit momentul in care m`a intrebat daca sunt suparata. Nici atunci cand m`a privit cu privirea dementa, caracteristica lui.
Nu. NICIODATA.

E ciudata sa vorbesc despre asta.
Niciodata n`am facut`o.
Dar simt.. ca datorita acestui blog, ma deschid.. chiar si in fata unor necunoscuti.

O sa`mi fie dor de ei.
O sa`mi fie dor de el.

Niciun comentariu: