marți, 9 iunie 2009

O alta zi de iunie..

Timpul trece foarte repede.
Ceasul suna ora 8:00.
Ahhh! inca un minuttt!
Dar nu mai aveam voie, timp sa mai raman sa lenevesc in pat.Telefonul suna.
Era Ioana.Matinala ca de obicei.Asa incepea o discutie intre mine si Ioana, la ora 8!!!!!
I:"nneatzaaa, ce faci? te`ai trezit?"
A:" aa, nu..de fapt da.. dar.."
I:" haiiide mica lenesica ce esti!! este ora 8, eu ma trezesc si mai devreme, si tu faci nazuri la ora asta?!"
A:" cred ca da.. uite, te sun eu mai tarziu.."
I:" alex, dar ai uitat ca noi astazi iesim impreuna?!"
A:"aahhh!, ai dreptate.. hmm, like i said, te sun peste 10 min., lasa`ma sa`mi revin."
I:" binne...paaaaaaaa"

ahhh, fata asta are prea multa energie, vreau si eu!
m`am imbracat grabita, nu am mai sunat`o pe Ioana, apoi am plecat catre casa ei..acolo, ma astepta in fata blocului, bineinteles.
dupa o morala de.. 30 de min.?!?!?! a incetat sa mai vorbeasca.asa ca am plecat spre parcul tineretului, incantate, caci nu mai fusesem acolo niciodata.
Timpul a trecut repede, neasteptat de repede, asa ca am hotarat sa mergem pana la scoala, sa vedem ce se mai intampla..[nu, nu ma refer la barfe :))]
Aveam un motiv sa merg acolo. El. el?! da, el! cine e el?!
El poate fi parfumul care ma imbata in fiecare zi.
El poate fi persoana care ma impietreste de fiecare data cand il vad.
El poate fi privirea care ma nauceste.

da.. si as mai putea spune un milion de lucruri despre el, dar ma rezum doar la 3.:)
L`am vazut. Doamne, cum ii e permis sa umble pe strada?!este superb.
" alllex nu te mai gandi la el, nu trebuie sa te atragaaa!!", da asta imi spuneam.
Dar nu`i puteam rezista.

Nici acum nu`i pot rezista.
Nu o voi face niciodata.

Niciun comentariu: